Hello!

Igår va de full rulle efter jag hade hämtat dom andra 2 pojkarna på dagis.

Fick reda på att William har haft ögon inflammation denna veckan, så i tisdags blev han hem skickad. Men allt verkar vara lugnt nu iaf:)

Som jag sa igår att jag skulle inte hinna tvätta all tvätt så imorse tvättade jag klart resten :) skönt att allt e klart nu. Har oxå hunnit till g-centrum och fixat mina ögonbryn så nu har jag fina ögonbryn igen :D

Just nu ligger Leo och sover, William ligger i min säng och tittar på tv, Kim och Ryan sitter här i soffan med mig och sover :P tycker att de e sjukt söt när dom sover tillsammans <3

När alla har vilat och vaknat till liv igen ska vi ta oss en promenad till affären och inhandla goff tills ikväll. Sen blir de hem och massa med lördags mys!! <3

Älskar min lille familj <3 så lycklig <3

<3 puss puss familjen Cresswell <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken mys lördag<3

2011-11-12 @ 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0