FREDAG!!

Imorse lämnade jag mina söta stora pojkar på dagis, idag åker dom hem till pappa oxå och vi kommer inte träffas förens nästa fredag:( Kommer att sakna dom jätte mkt <3

Idag har vi varit hemma hos Sandra, Andreas & söta Cornelia för lite mamma träff och bebis mys. Dom bjöd på en härlig god höst soppa och GO fika :) alltid lika trevlig och träffa alla :) tack för idag tjejer och Andreas såklart :)

Sen åkte vi till akis för att träffa uncle Brook en snabbis :) han e bra knäpp min bror :P haha! Han kan säga de mest dummaste saker :D möte upp Kim oxå (dom jobbar på samma jobb) så tog vi bussen hem.

Nu har vi lite mat i magen oxå så nu blir de bara mysa ner oss i soffan och bara va:D

<3 puss K <3

(Bilderna e tagna av Emelie :) hoppas de inte göt nått att ja snodde dom :P)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det gör inget alls ;)Hade en väldigt trevlig dag.

Väldigt mysigt att jag fick gulla med din lilla kille.

2011-11-04 @ 19:47:42
URL: http://emison.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0