Från början

I fredags va de tidigt uppe. Kl 4:30 satt väcka klockan igång. Packa de sista vi skulle ha med oss. Väcka barnen. På med kläderna för att ta bussen kl 6. Åka hem efter lämning på dagis vilket inte blev då lyckad efter att William blev så ledsen och ville absolut inte vara på dagis eller åka hem till pappa:( min lille plutt<3

Sen hem hämta väskorna och byta vagn för sen ta bussen till stationen sen upptåget till Arlanda :P mkt stress men vi klarade de i mkt god tid. Checkade in kl 9 och glömde självklart mobilen i vagnen *SUCK* så hade sjukt jävla tråkigt. Planet luftade runt 11 och vi landade i England kl 12:15 (engelsk tid, England e en timme bakom oss)

Mamma möte oss och vi åkte och besökt hennes jobb. Alla blev helt förälskade i lille Ryan :) alla ville sno med han hem :P sen va de hem till min mormor och morfar för massa bebismys<3

Lördag va de shopping som stod på schemat. Jag handlade faktiskt inte så mkt, tittade mest. Men igår söndag shoppade jag:D va inne på en affär 1,5 timme och provade kläder :P haha! Jag köpte 2 par jeans, en klänning, 2 tröjor och 3 toppar för £123 vilket e ungefär 1200:- :O helt sjukt hur billigt de e här med kläder jämfört med Sverige. Dom jeans jag köpt hade lätt gått på så mkt st i Sverige!!

Sen va de hem till min mammas kusin och fira hennes son som fyllde 15. Shit jag kommer ihåg hans första jul för 15 år sen som de va igår. Hur tiden bara flyger iväg och jävla hur stor han hade blivit! Sen va de iväg igen hem till några kompisar och gosa:D

In princip all de "viktiga" har ja skrivit och uppdaterat er med. Skriver sen va som har hänt denna dag. Blir säkert mer shopping :D hihi

Aa just de. Har fortfarande inte fått tillbaka min röst helt men e förkyld och med VÄRSTA hostan:/ har varit vaken nästan hela natten:/ aja så de kan gå ibland.

Just de! Lille guden blev 2 månader igår oxå<3 shit va han växer fort!

<3 pussar från England K&R <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0