10,700 meter

E vi just nu, mitt upp i luften. Gratis wifi har man oxå så premiär med bloggen upp bland molnen :)

Ryan sover (som han har gjort varje gång man flyger) han e så snäll. Alla tycker han e så otroligt och säkert ännu mera för att han sover :P skönt! Palla ha en skrivande bebis på planet! Varje gång nån går förbi så få man höra "naw titta vilken söt och vilken lite bebis" båda på engelska och svenska:P haha!

Känns lite konstig att man har internet och kan gå in på fb när man sitter här. Skönt e de iaf, då har man nått att göra:) man kan till och med ringa om man har appen SKYCALL. Coolt :P

Igår så köpte jag klart alla julklappar:) iaf till pojkarna. Har bara mamma och mormor kvar men ja vet exakt va ja ska köpa till dom :) en foto kalender dom älskade den dom fick av oss före julen så de blir en sånt i år igen :D

När ja har kommit hem så tänkte jag lägg ut allt ja har köpt och ta kort på de så kan få se va ja har fått med mig hem:) fick tyvärr inte allt i mina väskor, så mamma kommer och 2 veckor så då tar hon med sig resten :D

<3 pussar från luften K&R <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback