1 Advent

Ja, igår va de 1a Advent :D den dagen man sätter upp all julpynt (förutom julgranen) och tänder första ljuset. MEN smarta Kelly hade ju glömt att hon hade kastat advent ljus stakaren förre året, så vi hade inget att tända igår och nu måste ja köpa en ny *suck* aja så ja få köpa en ny i veckan :) Jag kan tar några bilder på all julpynt sen:)

Annars igår så skulle vi ner på stan och fika med farmor annso och titta på fyrverkerier men eftersom de blev inställt hade jag Inge lust att ta mina trotsiga barn ner på stan, så Annso fick komma hit:) mkt trevlig, as always, och mkt goda saffran och vanilj bullar som jag och William hade bakat dagen innan:)

Mkt stor jul stämning vart de här hemma igår :) William hade på sig sin tomtenisse dräkt och så började snöa oxå mkt GILLAT :D

<3 puss familjen Cresswell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0