Tyskland än så länge

I fredags när vi landade i Tyskland kom pappa och mötte oss. Självklart va han glad att se oss :D världens största smile:D mot affären för "lite" handling sen hem till pappa och slappa lite.

Igår va vi till ett köpcentrum som heter "Loop" så fucking sjukt jävla stort!! Jag fixade mina naglar:D som jag alltid gör när jag e här och hälsar på och sen tittar vi runt lite på affärer. Hittade en skit snygg jacka ja ville ha men den kostade 1000:- och ja lite så där "palla köpa en dyr sak när man kan köpa flera saker billigt" :P haha! Men Kim sa att han skulle köpa den till mig i julklapp men vi få se om den saken :).

Resten av kvällen bestod av UNO spelande :D sjukt jävla kul spel! och jag vann faktiskt flera ggr :D

Idag regnar de:( och vi som skulle ner till julmarknaden. Här i Weisbaden (så heter de där pappa bor) så håller julmarknaden på hela december så, ja, vi kan alltid gå dit imorn men då kan inte T (pappas fru) med för ikväll åker hon till Hong Kong, och hon vill verkligen ner och titta lite. Aja få hoppas att de blir lite bättre väder i eftermiddagen då:P

Nu ska jag lägga mig lille trötta son som har somnat i min famn <3 lille hjärtegull<3

<3 pussar från Tyskland K&R <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0