Tisdag/Onsdag

Igår hade jag här hemma en Mamma träff/Julfika för alla mammor och barn plus en Jonte :D haha! Va faktiskt mkt trevligt att ha en kille med, Jonte du få ABSOLUT (för mig iaf) hänga med flera ggr :D.

Efter gick vi till centrum för lite handling och hämta ut Kims mammas julklapp som hade kommit till posten:) resten av kvällen spenderades på soffan och jag tror att ja somnade typ vid 19;30 :D va sjukt jävla trött.

Idag skulle jag och natta sola, men ja försov mig och de verkar som att hon har gjort de oxå eftersom ja inte har hört från henne än :P opps aja en annan gång.

Annars? Va händer idag? Jo ska försöka hinna tvätta och träffa Jessica innan hon åker till Thailand på lördag och vi ska till BVC kl 15 oxå. Måste få träff min granfru oxå för imorn börjar hennes jul äventyr :D.

Tack för igår tjejer/bebisar och Jonte ;P

<3 pussar från Miss K 2 the C <3


Kommentarer
Postat av: Foppa

Tack för igår! Evelina var helt slut. Så pass att hon sov hela natten i sin säng utan uppvaknande, dvs vi fick vår säng för oss själva. Tack för den Miss K.

2011-12-21 @ 13:03:48
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0