Tandläkaren

Idag har jag varit hos tandläkaren och lagade en tand. Passade på oxå och fråga om min visdoms tand som jag har haft besvär av. ( jag sa till en annan tandläkare före gången att jag trodde ja behövde ha ut den för ja har för många tänder för min mun och att ja hade ont i den ibland, men hon tyckte inte att ja behövde ha ut den ) hon hade FEL!! Va va de ja sa!!?? Inte bara att ja har för lite plats i munnen för den, den växer helt fel. Jaja nu ska den ut iaf :) då kanske man slipper ha ont.

Nu har mamma åkt hem "ding dong the witch is gone" haha! Så jävla snäll e ja:D mamma e oki att ha boende med en i 1-2 dagar men de finns lixom en anledning varför man flyttar ifrån sina föräldrar :D

Nu ska ja avnjuta med lite kaffe ich att de e BARA ja och pojkarna innan kimmen kommer hem :)

<3 pussar familjen Cresswell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0