Snön

Varför kan inte de bara snöaoch snöa och stanna. Kan den inte sluta larva sig. Man blir jätte glad att de snöar och hoppas verkligen på att de ska stanna men inte fan gör de eller!!! Kommer säkert inte ha någon snö på julen.

Lite bitter e man idag, JA!! Tänker inte gå in på de men ja säger bara KILLAR!! (då förstår ni väl) varför finns dessa varelse för!! Inge nytta har dom fan (förutom att kunna få barn) GAAHHH!!

Ett glas (flaska) vin tack!! :D snart snart snart snart !!! Längtar som fan till kryssningen i mars med min fru och min wingman ... ÅÅHH SÅ JÄVLA KUL VI KOMMER ATT HA.

<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är värd ett glas vin tycker jag ;) har själv tagit mig en cider idag ;)

2011-12-18 @ 00:20:04
URL: http://emelie&livia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0