Mys 4 Advent!

Ja idag åkte vi till Ikea som jag ville :) blev lite små grejer därifrån. Klart man ville ha mera men plånboken sa ifrån.

Väl hemma sen, städade ja köket upp och ner, in och ut, och imorn blir de badrummet och sen resten av lägenheten men köket och badrummet va/e värst.

Har även slaget in dom flesta julklapparna. I år bestämde ja att vi inte skulle överdriva med att köpa julklappar och ja tyckte inte att vi hade gjort de förens nu när jag ser alla under granen. Aja de blir nog bra:)

Ganska fullspäckad vecka denna och jag set verkligen fram emot denna veckan och julen :D

<3 pussar K&R <3

(vadå ?!? Jag har inte ens bortskämda barn :D) och (mitt pepparkakshus ..fint va:D haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0