Hemma dag med mina pojkar

Igår åkte jag och lämnade barnen på dagis kl 07 sen gick jag och Ryan och våldgästade Lind (Marcus Lind heter han men kallas för lind) :D hihi! Vi (jag) drack kaffe och vi satt och kollade på lite lägenheter i Thailand. Han flyttar dit i slutet på januari och e borta 6 mån. Jag funderar på om man ska åka dit och hälsa på han då typ i april maj lr nått :) skulle vara skit kul :D

Sen gick ner på stan och blev bjuden (av lind) på sushi :) satte i pengar på kims konto och gick och pillade lite på en iPad 2 :D vill verkligen ha en!

Strax efter 13 tog jag bussen till dagis fast hann inte längre än stadshuset då bussen krockar med en last bil! *suck* sen på vägen hem så satt vi på 7an som åkte hur fint som helst tills vi kom ner till stora torget! Vi står på torget och väntar på att åka men bussen åker aldrig. Vi stod där typ 15 min sen börjar folk undrar varför vi inte åkte. Sen ser jag + dom andra en 7a som kommer bakom, då börja folk gå av. Då går ja fram till han som "körde" och frågar om han hade tänkte att åka snart? "kan inte köra nått fel på bussen" då lackade jag då sa jag " varför säger då ingenting och låter fortfarande folk kliva på och betala fast du inte tänka eller kan åka" han hade Inge riktig svar på de. Så de tog oss 2,5 timmar att komma hem. Snacka om att man va slut!

Sen har lille Ryan börja totalt vägrar flaska vilket e Inge bra eftersom ja börjar jobba på måndag :/ men envis som jag e tänker ja inte ge upp!

Idag orkade jag inte åka och lämna pojkarna på dagis. Så de blir en hemma dag :)

<3 puss på er från familjen Cresswell <3


Kommentarer
Postat av: sophie, 2barns mamma i mars.

svar: Det är en vän till mig som gör de :)

2011-12-29 @ 10:37:36
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag köpte den på vila på gränby ;)

2011-12-29 @ 14:35:29
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0