Fredag!

Igår gjorde vi inte så mkt. David (min morbrors tjejs son) kom över och lekte med mina stora. Min morbror och hans tjej (Binta) åkte en sväng till boländerna och kollade lite på mellandags rean. Smart val att inte ta med sig David. Skulle oxå lämna dom för att titta (om jag nu hade vilat de) för att de e Inge kul för barnen eller ens själv att tränga sig mellan alla människor. Jag har inte ens kollat eller vart någonstans för att kolla på rean. Ändå bajs grejer dom rea bort!

Idag åker pojkarna till deras pappa, kul för dom men tråkigt för mig :( men som tur e så kommer dom till mig imorn igen så jag kan fira de nyåret med dom och pappa deras få festa och ha kul. Nästa nyår e de min tur att festa men de e Inge bråttom till de:) kommer ändå ha kul denna ny år. De ska spenderas ute i björklinge hos våra kära Mari, Mange, Hampus och Adrian. William ser jätte mkt fram emot och träffa hampan :) han har saknat Han säger han :p

Men nu blir de mot dagis och lämna dom söta :)

<3 puss på er fam. Cresswell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0