Farfar

Igår va vi hemma hos W&Ls farfar och åt lunch. De va väldig längesen jag träffade dom och dom hade aldrig träffat lille R för. Dom tyckte att han va super söt och stor kille :P

Efter lunch gick vi ut en sväng till lekparken. Va dock inte ute så länge eftersom de blåste så sjukt mkt.

Sen va de bussen och hem och packa resten av allt som skulle med. För idag åker vi till TYSKLAND!! :D har längtat efter denna dagen. Dagen ja få träffa min älskade pappa igen :D så de blir pappa mys hela helgen och fram tills på onsdag :D

Pojkarna e nu lämnad på dagis och jag, Kim och Ryan sitter på upptåget mot Arlanda :D

Hörs igen lite senare när jag får tid.

<3 puss K&R <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0