Blogg Appen!?!

Ja, fucking mupp app..har försökt nu i flera dagar att ladda upp ett inlägg (Tyskland inlägget) men har inte lyckats förens NU!! aja.

Igår blev de tvätt och telefon samtal plus lite städning. Idag så va jag hos pulldoktorn oxå. Allt såg bara bra ut SKÖNT!! Sen kl 10 kom Thomas med pojkarna. Dom va lediga från dagis eftersom Leo har haft feber i 2 dagar så idag kunde han inte heller (trots feberfri) gå på dagis då "man måste vara feberfri i ett dygn". Sen va pappa Thomas tvungen att jobba så dom fick komma till mig lite tidigare, vilket inte gör mig nått :D mamma Kelly blir bara glad :D

Resten av dagen har vi inte gjort så mkt. Eller lite små saker runt lägenheten och väntade in mamma som kom idag! Pojkarna va glada att få träffa sin Nana igen :D Och ännu gladare när Kim kom hem :D haha söta barn :D

Så de kommer att vara full rulle här hemma i några dagar nu :D Kim e ute på stan ikväll så WHATCH OUT ALLA! :D hahahahaha!!

<3 Pussar från familjen Cresswell & Nana Cresswell <3

    

Mina söta prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0