BildBOMB av Julklappar

William & Leos

            

Lägger upp W&Ls tillsammans eftersom e lite osäker med vissa saker vems som e vems. Spelar inte så stor roll ändå eftrersom dom leker med varandras saker oavsett =)


Ryan

         




Våra saker

       

De va nog alla tror jag =) har säkert glömt men aja =P
Årets bästa julklapp måste va Diskmaskinen jag fick av Kim :D och årets finaste julklapp måste va halsbandet som jag fick av Annso (Kims mamma) Nu kan ja ha alla mina söta barn med mig vart jag ens går <3
Williams största julklapp har inte kommit än så ni få vänta och se va han får ;)

Hoppas alla ni har haft en underbar jul och fått mkt fina saker =)
Min jul har varit helt prefekt med min "lilla" familj.

<3 pussar familjen Cresswell <3


Kommentarer
Postat av: Nadia

Tack för inbjudan! :)

2011-12-26 @ 14:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0